بهره‌برداری از هتل ۴ ستاره فضیلت در مشهد

با حضور معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، از هتل ۴ ستاره فضیلت همزمان با هفته گردشگری در مشهد به بهره‌برداری رسید.

به گزارش میراث آریا، مدیر کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی  یکشنبه ۸ مهرماه ۱۴۰۳ در مراسم بهره‌برداری از هتل ۴ ستاره گفت: استانداری خراسان رضوی به‌ویژه بخش اقتصادی همواره از طرح‌های سرمایه‌گذاری گردشگری حمایت کرده‌ و این طرح نیز با حمایت ‌آن‌ها به سرانجام رسیده است.

سیدجواد موسوی با یادی از شهید رئیسی برای اهتمام جدی به سفرهای خانواده محور، تصریح کرد: با توجه به فضای رقابتی که در ارائه خدمات به زائران و گردشگران در مشهد وجود دارد، خدماتی با بالاترین سطح کیفیت ارائه می‌کنیم.

او با اشاره به برنامه‌ هفتم توسعه کشور و شرایط میزبانی از میلیون‌ها زائر در خراسان رضوی اظهار کرد: با توجه به این که بیش از ۵۰ درصد تاسیسات گردشگری و مراکز اقامتی کشور در این استان قرار دارد، باید بین این استان و استان‌های دیگر در سهم بودجه، تهسیلات و اعتبارات تخصیصی تفاوت بیشتری باشد.

موسوی با بیان این‌که حدود ۵۰ درصد از گردشگران خارجی به مشهد می‌آیند، یادآور شد: در طول سال نیز معادل یک سوم جمعیت کشور به این شهر سفر می‌کنند، بنابراین باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

بهره‌برداری از هتل ۴ ستاره فضیلت در مشهد

هم‌چنین حسن نوری‌زاده معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی در این مراسم گفت: یکی از رسالت‌های حوزه اقتصادی استانداری توجه ویژه به زنجیره‌های ارزش در استان است و یکی از رنجیره‌های قدرتمند در خراسان رضوی هتلداری است، به همین دلیل هدایت سرمایه‌گذاری و حمایت از این صنعت در استان برای ما حائز اهمیت است.

او افزود: سالانه بیش از ۳۰ میلیون نفر به مشهد سفر می‌کنند و توسط مراکز اقامتی به خوبی میزبانی می‌شوند.

نوری‌زاده تصریح کرد: تلاش ما این است که هزینه‌های اسکان و پذیرایی در مشهد کاهش پیدا کند تا هم‌چنان مشهد جزو مقاصد ارزان سفر در کشور باشد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی ادامه داد: سرمایه‌گذاری در مشهد هم‌چنان سودآور است و متقاضی زیادی در این حوزه وجود دارد، ما نیز برای کاهش هزینه‌ها و تسهیل امور آماده همکاری هستیم.

 نوری‌زاده از برگزاری جشنواره ملی زعفران در استان خبر داد و اظهار کرد: همه افرادی که در حوزه تولید، فرآوری تجارت و مجامع علمی بر روی زعفران فعالیت می‌کنند در این همایش حضور خواهند داشت.

بهره‌برداری از هتل ۴ ستاره فضیلت در مشهد

هم‌چنین مهدی امیری نماینده سرمایه‌گذار هتل فضیلت در این مراسم گفت: این ساختمان یک هتل سه ستاره بود که چند سال تعطیل بود و با طراحی جدید عملیات بازسازی و تعمیر آن آغاز شد.

او با بیان این‌که هدف ما ارائه بهترین خدمت به زائران است، تصریح کرد: این نخستین هتل شرکت فضیلت است و بنا داریم در حوزه گردشگری سیاحتی و زیارتی دیگر شهرهای ایران نیز فعالیت کنیم.

امیری درباره هتل فضیلت اظهار کرد: این هتل با ۱۲ هزار متر مربع زیربنا در ۱۲ طبقه و ۷۲ واحد اقامتی برای خدمت به زائران آماده شده است.

نماینده سرمایه‌گذار هتل فضیلت افزود: بیش از ۶هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای این مجموعه سرمایه‌گذاری شده است که امیدواریم برای خدمت به زائران بارگاه ملکوتی حضرت رضا (ع) یک گام کوچک برداشته باشیم.

بهره‌برداری از هتل ۴ ستاره فضیلت در مشهد

انتهای پیام/

کد خبر 1403070900691
دبیر مرضیه امیری

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha